poniedziałek, 3 grudnia 2012

Hi

Hi! Przez długi czas zastanawiałam się nad prowadzeniem bloga. Pomysłów na jego temat było dużo, jednak szukałam czegoś co interesuje mnie najbardziej. Wreszcie! Prawdopodobnie pod wpływem filmów, w których gra moja najukochańsza aktorka Keira Knightley, narodziła się ta idea. Idea prowadzenie bloga o filmie i modzie w jednym – czyli o kostiumach filmowych. Postaram się tutaj prezentować je i opisywać tak dokładnie jak tylko będzie to możliwe. Razem poznamy historię ubioru i przyjrzymy się bliżej wspaniałym kreacją.

Muszę zaznaczyć, że posty nie będą prowadzone według określonych schematów. Wynikać to będzie głównie z tego, że o niektórych kostiumach informacji jest więcej, o innych mniej. Mimo wszystko mam nadzieję, że będzie miło.

ZAPRASZAM DO ODWIEDZANIA, CZYTANIA I KOMENTOWANIA MOJEGO BLOGA! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz